Zadzwoń do nas! Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania - tel. (52) 345 33 03

Aktualności – październik 2017 r.

/, Wiadomości dla trenera/Aktualności – październik 2017 r.

Aktualności – październik 2017 r.

2019-04-30T14:48:04+02:0011 października 2017|
Bydgoszcz, 11.10.2017 r.
Szanowni Państwo, 
Trwa drugi tydzień października, a od początku roku szkolnego to już szósty tydzień naborów. W przypadku wielu trenerów zgodnie z oczekiwaniami obserwujemy zwiększony nabór i zainteresowanie naszymi kursami. Oczywiście bierna postawa i oczekiwanie na telefony to za mało – aktywnym trenerom rynek odwzajemnia się zainteresowaniem i w następstwie oczekiwanym naborem.

Aktualnie jesteśmy już w pełnym ferworze naboru i rozpoczynania zajęć. Jak co roku pojawiają się typowe, wynikające z działania problemy i niedociągnięcia, które chcielibyśmy z pomocą tego pisma zminimalizować lub nawet wyeliminować, by nasza współpraca przebiegała sprawniej.

Czytelne i poprawne wypełnianie umów 

Przede wszystkim chcemy zwrócić uwagę na poprawne i czytelnie wypełnianie umów. Idelanym rozwiązaniem byłoby osobne przesyłanie mailem danych z umów w formie elektronicznej.

Konta na platformie Delfin

W tym przypadku dane z umów są podstawą do zakładania kont na platformie. Przede wszystkim szczególny nacisk kładziemy na imię i nazwisko uczestnika (z nich tworzony jest login i pierwsze hasło na platformie) – adres mailowy opiekuna lub uczestnika, miejscowość. Przy każdym uczestniku kursu prosimy o dopisanie numeru umowy.
Przy okazji informujemy, że do każdego użytkownika przypisany może być tylko jeden adres mailowy. Dość często zdarza się, że w przypadku rodzeństwa podawany jest jeden adres mailowy opiekuna/rodzica – co utrudnia późniejsze założenie kont.
Ważnym jest także, by na umowie wyraźnie rozbić godziny kursu na stacjonarne i e-learningowe, np. 64+32 – pomimo, że ceny za jedne i drugie są identyczne. Podawanie ilości godzin kursu w całości, np. 96 jednoznacznie określa kurs jako stacjonarny i skutkuje nie założeniem kont na Delfinie oraz błędnym rozliczeniem licencji.

Terminowe odsyłanie umów

Umowy prosimy odsyłać do nas niezwłocznie po ich zawarciu – można to zrobić początkowo poprzez ich zeskanowanie, a po zakończonej całej akcji naborowej poprzed jednorazową przesyłkę pocztową.

IKTP + zeszyt ćwiczeń – stały, obowiązkowy, jednorazowy starter 

W

przypadku pakietu IKTP co roku rodzą się takie same zapytania – a mianowicie czy jedna płyta nie wystarczy dla rodzeństwa? Otóż IKTP to nie płyta tylko konto w serwisie IKTP, a płyta jest tylko dodatkiem  i nie jest wymagana, gdyż program można pobrać ze strony SPW. „Pakiet startowy tj. zeszyt zadań domowych wraz z aplikacją IKTP są standardem i obowiązkowym wyposażeniem przy zapisach na wszystkie kursy. Każdy nowozapisany kursant bez względu na rodzaj i długość kursu zobligowany jest do zakupu tzw. pakietu startowego.” 

Terminowe opłacanie faktur 

Pozwala nam wręcz ekspresowo realizować Państwa zamówienia. W innym przypadku przestoje nie są z naszej przyczyny. Przypominamy, że za ok. 3 tygodnie będziemy dosyłali aktualizację kluczy – oczywiście dla trenerów aktywnych (takich, którzy zawarli umowy) i rozliczonych. Na klucze prosimy nie przysyłać kolejnych formularzy – te składamy tylko jeden raz w roku szkolnym.

Składanie i realizacja zamówień

Aby sprawnie zrealizować dla Państwa zamówienie warto zadbać, by było ono złożone MINIMUM 24 GODZINY przed wysyłką. Wysyłki z centrali odbierane są przez Pocztę Polską we wtorki i piątki ok. godz. 11.00. Zatem zamówienia złożone  w poniedziałek i czwartek do godz. 11 będą realizowane już dnia następnego.
Trzymamy kciuki za Wasze nabory i życzymy wielu sukcesów i przyjemności w prowadzeniu zajęć.